Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةعايز أعرف النتيجة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةعايز أعرف النتيجة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةعايز أعرف النتيجة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةعايز أعرف النتيجة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةعايز أعرف النتيجة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةعايز أعرف النتيجة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزياعايز أعرف النتيجة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةعايز أعرف النتيجة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةعايز أعرف النتيجة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةعايز أعرف النتيجة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

عايز أعرف النتيجة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
maaly
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
maaly

انثى
الْمَشِارَكِات : 5
الْعُمْر : 31
الْنِّقَاط : 7

عايز أعرف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: عايز أعرف النتيجة   عايز أعرف النتيجة Emptyالسبت يوليو 24, 2010 3:07 pm

الفرقة الأولى
رقم الجلوس : 200907355
كيمياء وفزياء ورياضة
الإختيارى : نبات
MaHmOuD SaLaH
Web Master
Web Master
MaHmOuD SaLaH

ذكر
الْمَشِارَكِات : 10554
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 19224

عايز أعرف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز أعرف النتيجة   عايز أعرف النتيجة Emptyالسبت يوليو 24, 2010 3:33 pm

انا رحت الكليه فعلا عشان تجيب نتيجة الاولى
للاسف
طلبة علوم قطعو معظم الوق
وده العادى من شعب مصر
https://sciencebenha.alafdal.net
H
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
H

ذكر
الْمَشِارَكِات : 67
الْنِّقَاط : 72

عايز أعرف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز أعرف النتيجة   عايز أعرف النتيجة Emptyالأحد يوليو 25, 2010 3:03 pm

سبحان الله طب بيقطعوا النتيجه ليه ما يعملوا شبه واحده شوفتها امبارح تجيب قلم ب50 قرش وتشطب علي اسمها مع ان تقديرها ماكانش وحش
bad man
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد

ذكر
الْمَشِارَكِات : 4
الْعُمْر : 56
الْنِّقَاط : 4

عايز أعرف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز أعرف النتيجة   عايز أعرف النتيجة Emptyالأحد يوليو 25, 2010 4:33 pm

هههههههههههههههههههههه
دى عندها دم والله زعلانه على تقدير راح مش زى ناس من غير دم تقطع النتيجه وتشتم فينا ويقولوا ظلم وهما ولا بيفهما حاجه
banota
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
banota

انثى
الْمَشِارَكِات : 33
الْنِّقَاط : 40

عايز أعرف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز أعرف النتيجة   عايز أعرف النتيجة Emptyالإثنين يوليو 26, 2010 12:09 am

الله يخليكم
عايزين نتيجة تانية كمياء فيزياء
عشان انا زهقت
بس تكون حلوة
ولو لقدر الله كانت وحشة مش عايزاها

ويا جماعة الناس اللى نزلت الكلية مسالتش فى الكنترول النتيجة حلوة ولا ايه
عامة
ولوحدموجود يرد عليا
MaHmOuD SaLaH
Web Master
Web Master
MaHmOuD SaLaH

ذكر
الْمَشِارَكِات : 10554
الْنِّقَاط : 19224

عايز أعرف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز أعرف النتيجة   عايز أعرف النتيجة Emptyالإثنين يوليو 26, 2010 12:20 am

شكلها كده مش تمام يابنوته ربنا يستر
https://sciencebenha.alafdal.net
Dr.7alim
:: شـاب افضل مبدع ::
:: شـاب افضل مبدع ::
Dr.7alim

ذكر
الْمَشِارَكِات : 620
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 727

عايز أعرف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز أعرف النتيجة   عايز أعرف النتيجة Emptyالإثنين يوليو 26, 2010 1:39 am

هى هتظهر على الفون امته يا جماعه
ranaaaa
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد

انثى
الْمَشِارَكِات : 34
الْنِّقَاط : 34

عايز أعرف النتيجة Empty
مُساهمةموضوع: رد: عايز أعرف النتيجة   عايز أعرف النتيجة Emptyالإثنين أغسطس 02, 2010 7:53 pm

الفرقة الثانية
80711129
كيمياء وفيزياء

عايز أعرف النتيجة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-