Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةفرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةفرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةفرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةفرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةفرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةفرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزيافرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةفرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةفرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةفرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
KIND HEART
:: شـاب افضل ذهبى ::
KIND HEART

انثى
الْمَشِارَكِات : 3813
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 3681

فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Empty
مُساهمةموضوع: فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000   فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Emptyالجمعة مايو 14, 2010 8:50 pm

النوع الاول : ابجد هوز نت لسه بيزحف بيبى
ده بئه يا بنات تلاقوه اول مره يدخل منتدى اساسا يدخل ع التعارف هاى ازيكو انا اسمى فلان ومن المكان الفلانى وبدرس كذا وف جامعه كذا وتلاقيه بسم الله ماشاء الله عليه ما صدق حد يعرف عنه حاجه بيقول على طول ولا كانها ماسوره معلومات واتكسرت ولمى وراه بئه المعلومات ده بئه يا اما بيبئه سمع عن المنتديات والبنات اللى فيها يا اما بيجرب حظه وعاوز يتعلم بجد ويشارك ويناقش

النوع التانى : اللى بيقعد ع النت بس مش كتير ( عم المشغول )
ده بئه تلاقيه يدخل المنتدى يرد على توبيك ولا اتنين ويفضل ف المنتدى ساكت مايتحركش تبعتيله رساله فينه مش حد بيشوفه اون لاين ولا بيرد كتير ليه يقولك اصلى مش فاضى تصورى دا انا مش فاضى اهرش اساسا وياسلام لو جيتى تبعتى رساله عاوزاه يعمللك فيها عبده المهم ومايردش الا بعد يومين ويقوللك اسف كنت مشغول مش عرفت ارد .. ده بئه لو دخلتى كلمتيه ميل يقوللك بعد شويه انا مش فاضى اكتب ايه رايك نكمل الكلام ف التليفون ده بئه يا تلاقيه مش حسيس ويلح انك تديهوله يا اما يقولك خلاص مش عاوزه حطينى ف التجاهل

النوع التالت : عم المقموص
اول ما تبعتيله لينك توبيك مش يرد تبعتيله رسايل مش يرد ولما ربنا ينتعه بالسلامه ويرد يقوللك انا زعلان وبيبئه حاطط ايده على كليك الزعل اى حاجه تقوليهاله بهزار يبئه جد تتريقى على حد يبئه هو يطلب منك رقمك ياسلام لو اعتزرتى انتى مش واثقه فيا يا اما يقوللك انا احترم قرارك ومش هطلبه ويتقمصلك كل شويه احلى حاجه واريح حل تعمليه فى قائمه التجاهل اريح

النوع الرابع : عم الخفه ( الظريف )
ده بئه ماتفهميش مين قاله انك دمك خفيف كل ما يكلمك يفضل يستظرف ويقوللك افيهات المطلوب منك انك تموتى على روحك من الضحك بس حاسبى يا حبيبتى كله الا اعصابك ف اريح حل ليه يحصل اخوه وتعملى اسمه ف التجاهل وتريحى نفسك

النوع الخامس : المزاجنجى
ده بئه كل شويه بحال شويه فرحان ويبسطك ويدخل المواضيع يهزر وتمام وشويه يدخل المواضيع يرد بكآبه شويه تلاقيه مجنون ف تصرفاته وشويه تلاقيه عاقل ورزين ومره واحده يقلب غلس ورخم وغتيت ومره تانيه تلاقيه امور ولطيف وجنتى خالص ف الحكايه يعنى مش ناقصه هبل وجنان اعمليه زى اخواته ف التجاهل وريحى نفسك

النوع السادس : اللزقه
ده بئه كل ما تدخلى المنتدى تلاقيه راشق ف بروفايلك انتى ف الموضوع ده ليه ؟ بعتلك رساله ياسلام لو مش رديتى ف ساعتها انتى كنتى بتعملى ايه ؟ الواد ده باعتلك لينك ليه وياسلام لو قالك افتحى ميل وقعدى فتره لغايه ما فتحتى ليه انتى كنتى فين ؟ اه ماهو الموضوع الفلانى اهم من موضوعى طبعا مش ناقصه خنقه اعمليه ف قايمه التجاهل وارتاحى وشوفى المنتدى براحتك

النوع السابع : عم الناصح
ده بئه نهارك مش باينله ملامح لو بعتي لواحد او واحده تهزرى معاها وتقوليلها حاجه يعلقلك ويديكى حكم ومواعظ لا وفيه عروض خاصه اتكلمى كلمه تاخدى عليها 60 نصيحه هديه وياااااه لو عملتى توبيك ف الصور ولا عملتى توقيع جديد يقوللك عارفه لا خدى الصوره دى احسن واشبعى منه حكم بئه اقولك حل حلو اوى اعمليه ف قايمه التجاهل هو كمان مع اخواته
النوع الثامن : الحبيب ( بيحب على روحه )
ده بئه يقول ايه يدخللك جرى على قسم المشاكل ف الحل او كلام ف الحب يا جماعه الحقونى انا حواليا كتير الكل بيحبنى الكل معجم بيا شوشو وتوتو وسوسو حتى فوفو بتموت فيا ف الكليه الكل بيجرى ورايا وياااااه لو كلمت واحده تموت فيا المصيبه بئه اول ما هتدخلى تكلميه او تتعرفى عليه يفهم على طول انك بتموتى ف دباديبه وعاشقه جماله وجمال عينيه ف الضلمه ولو قولتيله اى حاجه هيفهم انك معجبه بيه وهتموتى عليه ماهو اصل مش بمزاجك هتحبيه يعنى هتحبيه طبعا عارفه نصيحتى شطوووووووره مع اخواته على طول

النوع التاسع : فرحان بجماله
ده بئه اول ما تدخلى بروفايله تلاقى صورته ف كل حته ف الصوره الرمزيه والشخصيه والتوقيع وكل حاجه صوره وذنب عليكى وعلى اللى خلفوكى لو دخلتيله تتفرجى على صورته اى حاجه تنزل باسمه على طول صورته ويااااه لو كلمتيه ميل تلاقيه كل شويه يفتح كام للهوا وذنب عليكى تتفرجى عليه كله الا اعصابك يا حبيبه قلبى يحصل اخواته على طول ف قايمه التجاهل وتخلصى

النوع العاشر : حوارنجى
ده بئه يدخل قسم السياسه يقوللك ده حرام اللى بيتعمل ده انا لو بايدى حاجه كنت خليت بابى يظبطهم يدخللك على قسم السارات يقوللك العربيه دى انا كانت عندى بس جيبت الاحدث كانو هيموتو عليها ف الجامعه يدخللك الكوره يقوللك الماتش اللى ف كوالالمبور ده انا روحته وكان مهازل وخدى من الحوارات والتهتيش ده كتيييير

النوع الحادى عشر : بابا اوبح
ده بئه تلاقيه قاعد ع المنتدى من ساعه ما اتولد درس واشتغل وخطب واجوز وخلف وعياله خلفو وهو قاعد
SOLO
SOLO

انثى
الْمَشِارَكِات : 1883
الْعُمْر : 34
الْنِّقَاط : 2273

مُساهمةموضوع: رد: فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000   فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Emptyالجمعة مايو 14, 2010 9:32 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
هههههههههههههه
هههههههههههه
هههههههههه
هههههههه
هههههه
هههه
ههه
هه
ه
كفااااااااااااااية ع الشباب كده يا كايند
كده اتهزموا بالثلث
عبقر داخل في توبيك البكتريا يكتب يا نهار أسود
هنا هيكتب ايه بس نهار ما لوش الوان اساسا
تسلميلي علي فكرة انا عينك نائب لرئيسة عصابة البنات المنتدي SOLO
ايه رأيك ؟؟؟؟؟!!!!!!!
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
KIND HEART
KIND HEART

انثى

مُساهمةموضوع: رد: فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000   فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Emptyالسبت مايو 15, 2010 4:52 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
هما لسه شافوا حاجة
ده انا بضحك معاهم بس
هههههههههههههههههههههه
منورة يا سواو
عبقرينو VIP
Supervisors
Supervisors
عبقرينو VIP

ذكر
الْمَشِارَكِات : 2426
الْنِّقَاط : 2867

مُساهمةموضوع: رد: فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000   فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Emptyالسبت مايو 15, 2010 5:07 pm

SOLO كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
هههههههههههههه
هههههههههههه
هههههههههه
هههههههه
هههههه
هههه
ههه
هه
ه
كفااااااااااااااية ع الشباب كده يا كايند
كده اتهزموا بالثلث
عبقر داخل في توبيك البكتريا يكتب يا نهار أسود
هنا هيكتب ايه بس نهار ما لوش الوان اساسا
تسلميلي علي فكرة انا عينك نائب لرئيسة عصابة البنات المنتدي SOLO
ايه رأيك ؟؟؟؟؟!!!!!!!
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

احم احم
عبقرينو ساكت واحنا معاه

موضوع رائع ننتظر المزيد
ولا يهمك احنا نستحمل

تقبلى مرورى
KIND HEART
KIND HEART

انثى

مُساهمةموضوع: رد: فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000   فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Emptyالسبت مايو 15, 2010 5:24 pm

ميرسى ليك
وبحييك على روحك الرياضيه
منور التوبيك
يا خبير تعقيد النساء
elamera salma
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
elamera salma

انثى
الْمَشِارَكِات : 30
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 37

مُساهمةموضوع: رد: فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000   فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Emptyالأحد مايو 16, 2010 11:26 am

علي فكره انتي بتقولي الكلام ده من ورا قلبك وكمان عبقرينو بيقول الكلا بتاعه ده من ورا قلبه وكلا الطرفين لا يستغني عن الاخر
ملك الأحزان
:: شـاب افضل مبدع ::
:: شـاب افضل مبدع ::
ملك الأحزان

ذكر
الْمَشِارَكِات : 780
الْعُمْر : 104
الْنِّقَاط : 933

مُساهمةموضوع: رد: فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000   فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000 Emptyالإثنين يونيو 28, 2010 12:33 am

الحرب بدأت يا شباب
ده أنا كل ما بدخل بلاقي كيند داخله وشغاله بينا
ايه الظلم ده
بكل الأحوال احنا هنرد عليكم بس لنفضى

فرصه لن تتعوض ادخل واعرف نوعك 000

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-