Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةلما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةلما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةلما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةلما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةلما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةلما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزيالما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةلما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةلما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةلما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
لوتس
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
لوتس

انثى
الْمَشِارَكِات : 5
الْعُمْر : 50
الْنِّقَاط : 7

لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟   لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Emptyالأحد أبريل 25, 2010 2:25 pm

طبعا انا اقصد اللي في سنه رابعه دلوقتي او لمن تاب الله عليهم من هذه الكليه واتخرجوا

اول حاجه عملتوا ايه في امتحان العملي بتاع الكيميا الفيزيائية----؟؟؟

تاني حاجة التدريب الصيفي ---روحتوا اتدربتوا فييييييييييييين

وحقيقي بيبقي 6 اسابيع زي ما مكتوب في ورقه التدريب ولا بيبقي اقل

وكمان الشركات بتبقي بفلوس يعني الدفع بالاسبوع ولا بتبقي فريييييييييييييييي

وسلااااااااااااااااااااااااااااام الله عليكم
SOLO
:: شـاب افضل ذهبى ::
SOLO

انثى
الْمَشِارَكِات : 1883
الْعُمْر : 34
الْنِّقَاط : 2273

مُساهمةموضوع: رد: لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟   لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Emptyالأحد أبريل 25, 2010 3:58 pm

أولا : منورة المنتدي يا أحلي زهرة لوتس

ثانيا : أنا في سنة رابعة وفاضلي زلطة وأطلع برة ههههههههههههههه
هما كم شهر وربنا يعدينا منها علي خير قولوا ان شا الله

ثالثا : التدريب بيبقي في أي مكان شركات بترول أو أدوية أو المركز القومي للبحوث
أو حتي مستشفي جامعة بنها في اصحابي اتدربوا فيها
الا معامل التحاليل الخاصة الكلية مش بتعترف بيها عن نفسي اتدربت اسبوعين في المركز القومي للبحوث واستفدت جدا وجيت كملت في الكلية باقي ال 6 اسابيع

رابعا : مدة التدريب 6 اسابيع بالتمام والكمال بس في أما كن بتروحي يومين بس في الاسبوع
وفي أماكن 3 وفي اماكن يوميا عادي علي حسب الناس اللي هتديكي

خامسا : التدريب مفيد جدا علي فكرة في كورسات انا اخدتها في 4 الترم الاول
وكان عندي خلفية عنها من التدريب الصيفي

سادسا : بنصح الناس اللي في 3 تعجل بتقديم الورق وتاخده في الاجازة ع الاقل
لان في 4 في بحث تخرج ومش هتبقوا فاضيين + دروة الاي سي دي ال
يعني علشان مش تراكموا الحاجات عليكو

سابعا : ربنا يوفقكوا جميعا الي ما يحبه ويرضاه واي حاجة احتاجتيها انا في الخدمة

سلامنجا
مرمر ميرو
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد

انثى
الْمَشِارَكِات : 12
الْنِّقَاط : 13

مُساهمةموضوع: رد: لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟   لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Emptyالسبت مايو 29, 2010 11:02 pm

يعنى التدريب ست اسابيع بالضبط
SOLO
SOLO

انثى
الْمَشِارَكِات : 1883
الْنِّقَاط : 2273

مُساهمةموضوع: رد: لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟   لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟ Emptyالسبت مايو 29, 2010 11:17 pm

مرمر ميرو كتب:
يعنى التدريب ست اسابيع بالضبط

yesssssssssssssssss

يا جماعة مش تقلقوا ده في ناس ولا اتدربت ولا حاجة
وجابت ورقة انها اتدربت يعني الحكاية بسيطة
وممكن تدربوا في الكلية او في مستشفي الجامعة
يعني مالوش لازمة القلق من حاجة زي دي

لما كنت في مكاني---!!!ماذا فعلت؟؟؟؟

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-