Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةبحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةبحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةبحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةبحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةبحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةبحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزيابحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةبحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةبحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةبحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SOLO
:: شـاب افضل ذهبى ::
SOLO

انثى
الْمَشِارَكِات : 1883
الْعُمْر : 34
الْنِّقَاط : 2273

بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty
مُساهمةموضوع: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 7:31 pm

نبدأ بتحية الاسلام ونقووووووول

" السلااااام عليكم "

ازيكم كلكم واحد واحد وواحدة واحدة ؟؟؟

قررت أني أسجل بعد ما عملت تشك علي بعض المواضيع هنا

أنا كنت مشاركة زمااااااان في منتدي علوم بنها القديم

بس الغريبة أنا رجعت بعد طوووول غياب لقيت أعضاء

جديدة ومنتدي تاني خالص افتكرت اني توهت في العنوان

عموما أنا سجلت بنفس اسمي في المنتدي القديم لو حد

يعرفني يا ريت يقول لأني مش لاقية ولا حد أعرفه هنا

بتمني تقبلوني بينكم وأكون ضيفة خفيفة كده عليكوا

بتمني أعرف ناس كويسين وأكون صداقات أكثر من رائعة

زي المنتدي التاني وبمتني ليكم التوفيق بس بجد تعبت

علي ما سجلت مش عارفة زي ما يكون المنتدي مش

عاوزني هههههههههه!!!!!!!

بس اللي عجبني أكتر ان المنتدي محمي ضد تعدد

العضويات للشخص الواحدمع أني والله وعليه المعزة

وعليكم الخروف كنت بحاول بأي طريقة أسجل مش لهدف

تعدد العضويات خلوا المنتدي يصفي نفسيته من ناحيتي

شوووووووبة هههههههه

طولت عليكوا سوري سلامنجا بقي

عدل سابقا من قبل SOLO في الأحد مارس 14, 2010 1:46 pm عدل 1 مرات
MODY
MODY

ذكر
الْمَشِارَكِات : 11256
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 10666

بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Empty
مُساهمةموضوع: رد: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 8:15 pm

اكيد منورة المنتدى
سواء كنتى توهتى ام لا
و ياريت يكون عجبك
منورة تانى و اهلا بيكى معانا
http://www.sciencebenha.alafdal.net
TOoOota
TOoOota

انثى
الْمَشِارَكِات : 1025
الْنِّقَاط : 749

مُساهمةموضوع: رد: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 8:38 pm

منورة المنتدى يا جميلة
يارب المنتدى يعجبك
SOLO
SOLO

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 8:49 pm

MODY

شكرا ع الترحيب وكل الطرق تؤدي الي روما مش المهم

أنه اسمه منتدي علوم بنها ولنا الفخر بذلك

ToOota

البيت منور باصحابه أقصد المنتدي منور بأعضاؤه
Dr DoDy
Supervisors
Supervisors
Dr DoDy

انثى
الْمَشِارَكِات : 861
الْنِّقَاط : 1144

مُساهمةموضوع: رد: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 8:53 pm

اهلا بيكى يا سولو
وياريت تكونى فاكرانى من المنتدى القديم
منورة المنتدى دة كمان
وياريت نشوف نشاطك اللى كان هناك
واهلا بيكى مرة تانية ونورتى
SOLO
SOLO

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 9:14 pm

ميرسي ع الترحيب يادكتور دودي

أنا ذاكرتي مش تمام أوي يعني الزهايمر بقي

أنتي عارفة

بس أعتقد كان اسمك دودي بس كبرتي بقي وبقيتي

دكتور

وكان فيه دكتور دودي بس كان مان ولد راجل يعني

بس لاقية في ملفك الشخصي بنت

هذا هو كل ما أذكره عن دودي زهايمر عارفة

قولي قولي ومش تتكسفي أتمني أكون صح

سلامنجاااا
زائر
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 10:18 pm

اهلا بيكى معانا
KIND HEART
KIND HEART

انثى
الْمَشِارَكِات : 3813
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 3681

مُساهمةموضوع: رد: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 10:21 pm

اهلا وسهلا بيكى
ونورتينا
MaHmOuD SaLaH
Web Master
Web Master
MaHmOuD SaLaH

ذكر
الْمَشِارَكِات : 10554
الْنِّقَاط : 19224

مُساهمةموضوع: رد: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 10:48 pm

اهلا بيكى سولو منوره المنتدى
ويارب اتمنى ليكى تقضى معانا وقت كويس
واتمنالك الافاده والاستفاده باذن الله
https://sciencebenha.alafdal.net
SOLO
SOLO

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 10:56 pm

ميرسي ع الترحيب يا جماعة

نبتدي بالحكومة بتاع المنتدي مدير الادارة يعني

النور نوركم بس قولي تفسير الصعوبة الشديدة اللي وجدتها في التسجيل مش فاهمة ليه بس اديني سجلت

أيرن

ميرسي ليك واعتقد كان في ايرن مان في المنتدي القديم
أنت أو مش أنت الله ورسوله أعلم عموما شكرا ع الترحيب

كايند
شكرا جزيلا ع الترحيب

يا جماعة أناااااا منكم واليكم علي رأي عادل امام تقريباااااا

سلامنجا
MaHmOuD SaLaH
Web Master
Web Master
MaHmOuD SaLaH

ذكر
الْمَشِارَكِات : 10554
الْنِّقَاط : 19224

مُساهمةموضوع: رد: بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........   بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل  قوايا العقلية الانضمام  اليكم  هترحبوا بيه وللا ........ Emptyالأحد فبراير 21, 2010 11:06 pm

الصعوبه فى التسجيل ان المنتدى بيحتاج تفعيل للعضويه من على الميل
فقط لا غير
https://sciencebenha.alafdal.net

بحييكم بتحية الاسلام وأقرر وأنا في كامل قوايا العقلية الانضمام اليكم هترحبوا بيه وللا ........

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-