Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةالحلقه الاولى Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةالحلقه الاولى Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةالحلقه الاولى Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةالحلقه الاولى Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةالحلقه الاولى Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةالحلقه الاولى Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزياالحلقه الاولى Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةالحلقه الاولى Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةالحلقه الاولى Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةالحلقه الاولى Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

الحلقه الاولى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر
Anonymous

الحلقه الاولى Empty
مُساهمةموضوع: الحلقه الاولى   الحلقه الاولى Emptyالسبت نوفمبر 28, 2009 1:01 pm

الحلقه الاولى

العنوان بدايه الحب
القصه حقيقيه
المشكله ل طالب فى علو م بنها
نص المشكله

انا شعرت بالملل كل اصحابى بيحبوا وانا لا ليه مش عارف هما مش احسن منى ولا اجمل منى ولا زيدين عنى اى شئ انا انسان زى اى حد ومش من حقهم يفرحوا بالحب لكن الاهم انا دلوقتى لازم احب وبعد كام يوم اتصل وقال الحمد لله ربنا بيحبنى انا لاقيت انسانه كويسه موجوده معانا كلها رقه ومشاعر بس مش عارف اتكلم معاها لانى لخمه وكمان انا مش عارف اقول ايه واعمل ايه قبل ما اكلمها وايه المطلوب علشان ما ضعش من ايدى والعلاقه تستمر بجد محتاج للحل وغير كدى ازاااااااااااااى اقولها انى معجب بيها وانا اصلا متأكد انها مش مرتبطه ممكن الحل بسرعه
دى كان نص المكالمه با اختصار
ياريت الافاده شباب والحل ان شاء الله بكره المشكله مش صعبه وعندى حلها بس محتاج الاراء رب فى المناقشه افاده
بيتو
eslam abd el nasser
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
eslam abd el nasser

ذكر
الْمَشِارَكِات : 23
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 32

الحلقه الاولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الاولى   الحلقه الاولى Emptyالسبت نوفمبر 28, 2009 1:07 pm

من طريقه معملته لبها هى هتحس بيه وهتعرف اد اه هو بيحبها
MaHmOuD SaLaH
Web Master
Web Master
MaHmOuD SaLaH

ذكر
الْمَشِارَكِات : 10554
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 19224

الحلقه الاولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الاولى   الحلقه الاولى Emptyالسبت نوفمبر 28, 2009 1:13 pm

بصراحه انا من راى انه يقولها انه معجب بيها وميفضلش فى العذاب ده كتير لان بصراحه الحب من طرف واحد ده عذاب مش حب
https://sciencebenha.alafdal.net
eslam abd el nasser
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
eslam abd el nasser

ذكر
الْمَشِارَكِات : 23
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 32

الحلقه الاولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الاولى   الحلقه الاولى Emptyالسبت نوفمبر 28, 2009 1:27 pm

الصراحه انا اخاف من رد فعل الفتاه لهذا الامر ممك تتقبل وممكن لا
ahmed labib
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
ahmed labib

ذكر
الْمَشِارَكِات : 6
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 9

الحلقه الاولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الاولى   الحلقه الاولى Emptyالسبت نوفمبر 28, 2009 4:52 pm

انا من رايى انه يستمر فى معاملته الطبعيه معاها ومن خلال معاملته وبحكم انهم مع بعض فى الكليه اكيد الظرووووووووووف هتكون فى صالحه لانها هتسهل عليه انه يتكلموا مع بعض اكتر وبعد كدى هو مش هيكون محتاج انه يقولها انه بيحبها ومش هيكون لخمه فى الكلام وكدى هيكون احد فروع الحب الصامت الذى اثبتت التجارب انه انجح انواع الحب واكيد العلاقه كدى هتكون انجح وان شاء الله تنتهى بالزواج وربنا معاه

احمد لبيب رومنسى جداااااا
زائر
زائر
Anonymous

الحلقه الاولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الاولى   الحلقه الاولى Emptyالسبت نوفمبر 28, 2009 9:59 pm

الحل هو المساهمه رقم اربعه من طرف العضو احمد لبيب وهى ان يستمر فى الحيث معها بهمس الحب وان لا يتكلم الا ان يشعر بكامل الشعور انها اصبحت له وحينها لن يحتاج الى كلام ليعبر عن حبه لها اما الاشياء المطلوبه لكى تستمر العلاقه هناك حلقه خصصت لتلك الاسباب فا نتظروها والى اللقاء فى الحلقه الثانيه
زائر
زائر
Anonymous

الحلقه الاولى Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الاولى   الحلقه الاولى Emptyالسبت نوفمبر 28, 2009 10:04 pm

حل الحلقه الاولى
الرائ الاصح هو الرأى الذى ظهر فى المساهمه رقم اربعه من طرف العضو احمد لبيب وهو ان يستمر فى كلامه معها بهمس الحب وان لا يتكلم الى ان يتأكد من مدى حبها واعجابها له وةحينها يبدأ فى التفكر فى ما هو فى المستقبل وان لا يتسرع ويحسب مشاعره تجاهاها اما عن المواصفات اللازمه لكى تستمر العلاقه فسوف يعرض تلك المواصفات فى حلقه فا نتظروووووووووووووها بيتو

الحلقه الاولى

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-