Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.


Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةوظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةوظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةوظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةوظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةوظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةوظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزياوظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةوظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةوظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةوظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر
 

 وظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MaHmOuD SaLaH
Web Master
Web Master
MaHmOuD SaLaH

ذكر
الْمَشِارَكِات : 10554
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 19224
السٌّمعَة : 243

وظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Empty
مُساهمةموضوع: وظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات   وظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات Emptyالجمعة يوليو 13, 2012 10:02 pm

مكان العمل
شركة الإمارات لتموين الطائرات
التفاصيل
Senior Engineer

This position is within the Engineering department.

KEY ACCOUNTABILITIES

1.
Assume the daily responsibilities and ensure that all the maintenance
requirements have been completed in a proper, efficient and timely
manner.
2. Supervise and monitor the performance of staff.
3. Advise Asst. Engineering Manager on all aspects of Maintenance requirements.
4.
Assign/distribute all the maintenance requests to the concerned people
and, recommend and approve the daily spare parts purchase list.
5. Prepare and submit the preventive maintenance schedules for equipment and vehicles and ensure that it is being followed.
6. Ensure that all safety precautions and company rules are adhered to in the maintenance workshop.
7. Ensure that assigned staff are professionally supervised and trained.
8. Apply the Quality Policy and Quality System.

ESSENTIAL REQUIREMENTS AND COMPETENCIES

Holder
of an Engineering Degree in Electrical Engineering or Mechanical
Engineering or Industrial Engineering from a recognized university.

DESIRABLE REQUIREMENTS AND COMPETENCIES

1. Supervise and correct the performance of all staff under his supervision.
2. Prepare a preventive maintenance schedule.
3. Approve to purchase spare parts and material (purchased locally)
4. Check purchased major spare parts.
5. Order overseas .

Experience
Minimum 5-8 years’ experience in similar position.

(2)

Human Resources Assistant
This position is within the Recruitment and Employee Relations function of the Human Resources
department.
KEY ACCOUNTABILITIES
1. To provide administrative support to the Recruitment and Employee Relations department.
2. Coordination of the recruitment selection process to include screening candidates, scheduling
interviews and providing feedback to candidates.
3. Assist in the administration of recruitment assessment centres.
4. Responsible for the administration of candidate mobilisation.
5. Support in maintaining personnel files and ERP records, processing, employment applications
and disciplinary records.
6. Co-ordinate the process of investigation and exit interviews with departments.
7.
Support management by ensuring probation reviews for newly recruited
and promoted staff are carried out and information is recorded on
personnel files.
8. Coordinate the administration of appraisals.
9. Responsible for the administration of on-boarding of new employees.
10. Communicate with Line Managers, Training, Service Centre, Housing Departments the relevant
information regarding new employees starts dates.
11. Respond to adhoc reporting and administrative requests from the Recruitment and Employee
Relations team.
12. Comply with the Company Occupational Health & Safety Policy.
ESSENTIAL REQUIREMENTS AND COMPETENCIES
1. Degree or Diploma in Human Resources or Equivalent Qualification.
2. Proficient in Microsoft Office Packages.
3. High standards of verbal and written communication.
4. Previous experience in working in a Human Resources administrative role.
5. Excellent attention to detail and accuracy.
DESIRABLE REQUIREMENTS AND COMPETENCIES
1. Demonstrated ability to maintain constructive relationships with others.
2. High level of commitment to continuous improvement and adaptability to change.
3. Supports creativity and innovation by showing commitment to agreed initiatives.
EXPERIENCE
Should
have minimum 2 years’ experience in providing administrative support
and should be familiar with HR Policies and procedures.

(3)

Secretary – Food and Beverage Airport
This position is within the Food and Beverage Airport department.

KEY ACCOUNTABILITIES
1. Responsible for providing secretarial support including the preparation of correspondence,
Presentations and reports.
2. Develop and manage client relations.
3. Prepare agendas and minutes of meetings.
4. Responsible for preparing periodic reports.
5. Responsible for implementing safe working practices and procedures in accordance with EKFC policies.

ESSENTIAL REQUIREMENTS AND COMPETENCIES
1. Higher school certificate of equivalent.
2. Show willingness to work in accordance with company policy.
3. Have experience handling confidential matters/situations.
4. Advanced computer literacy in the Microsoft Office Suite.
5. Strong attention to detail.
6. Highest standard of personal presentation and excellent written and verbal communication
skills.
7. The ability to work under pressure to meet deadlines and achieve results.

DESIRABLE REQUIREMENTS AND COMPETENCIES
1. Completion of a diploma level or secretarial course.
2. Proficiency in ERP with exposure in database management.

EXPERIENCE
Minimum 3 to 4 years’ experience in a secretarial or administrative role.

للتوااصل
إرسال السيره الذاتيه
Emiraties@ekfc.ae

04-2086931
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://sciencebenha.alafdal.net
 

وظائف شركة الإمارات لتموين الطائرات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

 مواضيع مماثلة

-

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3 :: وظائف للخريجين :: وظائف للخريجين :: وظائف الصحف والجرائد-