Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةتقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةتقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةتقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةتقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةتقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةتقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزياتقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةتقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةتقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةتقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
MODY
:: شـاب افضل ذهبى ::
MODY

ذكر
الْمَشِارَكِات : 11256
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 10666

تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Empty
مُساهمةموضوع: تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين   تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Emptyالإثنين مارس 15, 2010 5:51 pm

اهلا بكم اعضاء المنتدى الكرام

دلوقتى بعد انتهاء فترة اسئلة عادل

من خلال اجاباتة على اسئلة الكرسى ما هو

منتظر ارارئكم
http://www.sciencebenha.alafdal.net
SOLO
SOLO

انثى
الْمَشِارَكِات : 1883
الْعُمْر : 34
الْنِّقَاط : 2273

مُساهمةموضوع: رد: تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين   تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Emptyالإثنين مارس 15, 2010 9:52 pm

_ محبوب من أصحابه وبيتكلم هو واصحابه بلغة او سيم محدش يعرفه غيرهم

_ بيعشق الاهلي للنخاع

_ طيب وممكن تكون تعاملاته بالفطرة يعني دون تصنع أو تكلف

_بيكره جامعتنا ويتمني انه ينقل اي جامعة تانية بس بقوله ماهو الواحد مننا مش بيعرف قيمة
الحاجة اللي معاه الا لما تضيع منه !!! معاملة معظم الدكاترة وأغلب المعيدين عندنا والله تمام
تيجوا لجامعة الزقازيق والله ما تعرف تكلم دكتور ولا تهزر وتضحك مع معيد زي ما احنا بنعمل ,
في علوم الزقازيق في ليمتس بين الطالب و من يلقيه المعلومة ولا يجوز يعني اشبه بالحرام
انك تتخطي الحدود أو الخطوط الحمرا دي وطالما مش هتكون مرتاح نفسيا مع الدكاترة والمعيدين
يبقي عمرك ما هتحب الدراسة في علوم انا معاك ان الدراسة في علوم بنها مش أوي وجامعات تانية
أحسن منها بكتير زي عين شمس مثلا ما شاء الله عليها بس غالبية اللي في علوم بنها عاوزين
ياخدوا الشهادة وخلاص مش يتعلموا والدليل علي كده موافقين نحن الطلبة ومقبلين علي الشيتات
بشدة هو ده اسمه تعليم برده ؟؟؟!!! واديهم لغوا الشيتات من سنة اساسنا غلط مش عارفين نمشي
ما بني علي باطل فهو باطل الشيتات دي كانت زي المخدر سحبوها مننا مرة واحدة دوخنا

وبقوله يا عادل انت في نعمة ولازم تشكر ربنا عليها مش نعمة التعليم مع ان في دكاترة أفاضل عندنا
في الكلية بس هقولك نعمة حسن معاملة الدكاترة والمعيدين ليناااااااا
ربك بيقول : ولان شكرتم لأزيدنكم فلازم تشكره لتزول النعمة من قدامك

وووووووووووووووبس كفاية كده عليه ده أنا حللته
طائر الليل الحزين
طائر الليل الحزين

ذكر
الْمَشِارَكِات : 6131
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 5373

مُساهمةموضوع: رد: تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين   تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Emptyالثلاثاء مارس 16, 2010 2:16 am

بصي يا سولو في حتتة الجامعة دي انا عايز علم مش عايز هزار
بجد بحب علوم وكان نفسي اخشها من وانا في سنة 5 ابتدائي
اخويا كان جامعة الزقازيق وكان بيحكيلي الي بيحصل وكان بيقولي
علي الدكترة وقالي عارف انك عصبي ومش هطيق هناك
بس انا نفسي عين شمس او القاهرة بس للاسف مينفعوش
لانهم اتأسسوا صح مش زينا هروح علي عمايا
انا نفسي في علم مش اكتر حاجو ازاكرها مش اخد حاجة والسلام
ده ايه الي هيحصل بجد الكلية دي بنها هتتعبني اوي
عبال لما اخد قرصات وكده ربنا يعني
والله انا بقول علوم بنها احسن من غيرها كتير

MODY
MODY

ذكر
الْمَشِارَكِات : 11256
الْنِّقَاط : 10666

مُساهمةموضوع: رد: تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين   تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Emptyالثلاثاء مارس 16, 2010 6:19 am

عادل من يومة وهو عصبى حبتين

بس لما بيهيس

عيش يقى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

بيس يادولا
http://www.sciencebenha.alafdal.net
medo star
Managers
Managers
medo star

ذكر
الْمَشِارَكِات : 2637
الْنِّقَاط : 2753

مُساهمةموضوع: رد: تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين   تقييمك لشخصية طائر الليل الحزين Emptyالأربعاء مارس 17, 2010 11:54 am

طبعا انا بعتذر لطائر اني مسألتش في الكرسي

طبعا تابعت اجاباته وطبعا كانت اجابات تمام اوي

وطائر من الناس الي بحبهم واعزهم جدا في الكلية

ربنا يكرمك يا صاحبي
http://medo_mohdy@yahoo.com

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-