Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةفضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةفضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةفضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةفضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةفضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةفضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزيافضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةفضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةفضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةفضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

فضفضة بناااااااااااااااااااات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
roo7 elmalak
:: شـاب افضل نشيط ::
roo7 elmalak

انثى
الْمَشِارَكِات : 386
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 158

فضفضة  بناااااااااااااااااااات Empty
مُساهمةموضوع: فضفضة بناااااااااااااااااااات   فضفضة  بناااااااااااااااااااات Emptyالخميس سبتمبر 11, 2008 12:14 pm

هاى احلى بنانيت
اية رئيك يابت انتي وهي لما نعرف بعض وندرش مع بعض ونفضفض يعني
كل واحده تدخل تقولنا مودها النهارده ازاي واليوم كان ايه يعني فرحي ولا نكدي ولا ايه بالظبط

واهو نقدي يومنا هنا في الموضوع هنا او في الاعقده دي ومش عاوزه الردود تكون شكرا ليكي والكلام الماسخ ده
لا كل واحده تقول اللي جوها والرد علي طول مش مره وكده
يلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بيناااااا
Snow Heart
:: شـاب افضل مبدع ::
:: شـاب افضل مبدع ::
Snow Heart

انثى
الْمَشِارَكِات : 794
الْعُمْر : 31
الْنِّقَاط : 654

مُساهمةموضوع: رد: فضفضة بناااااااااااااااااااات   فضفضة  بناااااااااااااااااااات Emptyالأربعاء أكتوبر 01, 2008 8:58 pm

ما انا لازم الاول اشكرك علي الموضوع

يعني
ميرسي علي الموضع بجد لذيذ

اة انا كان مودي رخم جدا مع ان انهاردا اول يوم العيد بس بعد كدا الحمدلله انا فرحانة ومود الكأبة راح الحمدلله
*kitty*
*kitty*

انثى
الْمَشِارَكِات : 372
الْنِّقَاط : -6

مُساهمةموضوع: رد: فضفضة بناااااااااااااااااااات   فضفضة  بناااااااااااااااااااات Emptyالأربعاء أكتوبر 22, 2008 9:46 pm

توبيك حلو اوي ياقمر

مودي النهارده كان زفت بس مش اوي يعني اصلي كان عندي ييجي خمسين درس وامتحانات شهر من بتاعه العيال دي وقرف بقي
بس اللي بيهون الحكايه ان صحابي بيكونو معايا يعني
http://mgline.4ulike.com
طائر الليل الحزين
:: شـاب افضل ذهبى ::
:: شـاب افضل ذهبى ::
طائر الليل الحزين

ذكر
الْمَشِارَكِات : 6131
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 5373

مُساهمةموضوع: رد: فضفضة بناااااااااااااااااااات   فضفضة  بناااااااااااااااااااات Emptyالثلاثاء نوفمبر 11, 2008 10:50 pm

السلام عليكم
اه رايكوا في الحب من اول نظرة
حد استطاع ان يفتحقلبه لحد من غير ميرفوش ويفضفضله
زي عمرها حصلتلك دي تبقي لسي شايف حد وانت متعرفوش
عصاااام
Supervisors
Supervisors

ذكر
الْمَشِارَكِات : 74
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 0

مُساهمةموضوع: رد: فضفضة بناااااااااااااااااااات   فضفضة  بناااااااااااااااااااات Emptyالإثنين نوفمبر 17, 2008 11:40 pm

كده يا عادل انت اخترقت القواعد ان تتدخل علي
خصوصيات البنات
عيب يا راجل عيب
http://www.google.com
مرام
مشرفه
مشرفه
مرام

الْمَشِارَكِات : 287

مُساهمةموضوع: رد: فضفضة بناااااااااااااااااااات   فضفضة  بناااااااااااااااااااات Emptyالسبت ديسمبر 13, 2008 10:03 pm

الموضوع حلو جدا يا جميل
انا النهاردة كنت مخنوقة مووووووووووووت
مزكرتش حاجة خالص كل لما ازاكر اقعد اسرح
مش عرفة اعمل ايه حد يلقيلى علاج يا جماعة لحسن هضيع
مرام
مشرفه
مشرفه
مرام

الْمَشِارَكِات : 287

مُساهمةموضوع: رد: فضفضة بناااااااااااااااااااات   فضفضة  بناااااااااااااااااااات Emptyالسبت ديسمبر 13, 2008 10:05 pm

اه
على فكرة الحب من اول نظرة موجود وانا مؤمنة بيه
زى متقول كدى جربتو
anoosh
Banned
anoosh

انثى
الْمَشِارَكِات : 561
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 400

مُساهمةموضوع: رد: فضفضة بناااااااااااااااااااات   فضفضة  بناااااااااااااااااااات Emptyالثلاثاء فبراير 17, 2009 11:28 am

الحب من اول نظره دي شئ جميل اوي
وانا مؤمنه به جدا
بس انتي الى يخليكى تتاكدي ان النظره دي ليكى انتى
ليه ما يكونش قصده زميلتك
او حتى بيدور عليها لو مكانتش معاكى
ممكن الرد

فضفضة بناااااااااااااااااااات

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1