Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةفضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةفضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةفضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةفضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةفضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةفضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزيافضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةفضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةفضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةفضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

فضيحة العضوية

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3
كاتب الموضوعرسالة
A.G.R
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
A.G.R

ذكر
الْمَشِارَكِات : 38
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 48

فضيحة   العضوية - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: فضيحة العضوية   فضيحة   العضوية - صفحة 3 Emptyالأربعاء يناير 13, 2010 10:17 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

طبعا انا دلوقتي هفجر فضيحه بمعني فضيحه بس يا ريت اللي يرد علي الموضوع ده يقول هو في مجموعه كام .

طبعا الفضيحه اللي انتو مستنينها هي ان ورق العضوية اللي في مكتبة الأوائل ( الشيت )ده مش شيت محمد حسين وِ هو ميعرفش عنه حاجه خالص طبعا انا بقول كده و أنا متأكد من كلامي علشان احنا طلعنالو انبارح علشان يخفف الأسئلة اللي في الشيت فقلنا الكلام اللي انا قلتهولكو ده
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

كاتب الموضوعرسالة
طائر الليل الحزين
:: شـاب افضل ذهبى ::

الْمَشِارَكِات : 6131

مُساهمةموضوع: رد: فضيحة العضوية   فضيحة   العضوية - صفحة 3 Emptyالجمعة يناير 15, 2010 10:13 am

et5ana2t كتب:
بس فعلا الدكتور لما دخل اخر محاضرة شرح الاسئلة بالظبط اللى فى الشيت ولو عاوزين اخر محاضراتة اكيد يعنى مش هجيبها لكم طبعا ههههههههههههههه لو عاوزنها قولولى ويارب افتكر [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

والله بدور عليها ياريت تجبيها وتقولي لينا انتي سيباها فين
Cute Rose
:: شـاب افضل فعال ::
Cute Rose

انثى
الْمَشِارَكِات : 224
الْعُمْر : 104
الْنِّقَاط : 241

مُساهمةموضوع: رد: فضيحة العضوية   فضيحة   العضوية - صفحة 3 Emptyالجمعة يناير 15, 2010 1:06 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] لا اسالنى انا انا شوفت اكتر وشوفت حاجات كتيرررةةة عموما مش هنتخانق علشان كلية احنا اكبر من كدااا عموما هبقا احط الورق فى اى مكتبة وربنا يسهل ان شاء الله
http://www.fatakat.com
طائر الليل الحزين
طائر الليل الحزين

ذكر
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 5373

مُساهمةموضوع: رد: فضيحة العضوية   فضيحة   العضوية - صفحة 3 Emptyالجمعة يناير 15, 2010 1:15 pm

اكيد طبعا كلية ايه دي
اوكيه وميرسي ليكي كتير
بس ياريت تحددي مكتبة
ريتاج
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
ريتاج

انثى
الْمَشِارَكِات : 45
الْنِّقَاط : 55

مُساهمةموضوع: رد: فضيحة العضوية   فضيحة   العضوية - صفحة 3 Emptyالسبت يناير 16, 2010 4:14 pm

طيب ممكن اعرف مين الى نزل الشيت ده؟
طائر الليل الحزين
طائر الليل الحزين

ذكر
الْنِّقَاط : 5373

مُساهمةموضوع: رد: فضيحة العضوية   فضيحة   العضوية - صفحة 3 Emptyالسبت يناير 16, 2010 4:18 pm

انا معاي جوجو ان الدكتور هو الي منزله علشان الشافعي مانع من نزول شيتات
ولو تلاحظوا ان الشيت بتاع د\متولي اسمه برت 2

ويارب كل الامتحان يجي من كتاب د\شافعي ولا حاجة تيجي من كتاب د\محمد حسين خالص
وبعدين نقدم شكوة للعميد وان شاء الله خير
طارق ياسين
طارق ياسين

ذكر
الْمَشِارَكِات : 276
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 551

مُساهمةموضوع: الرد علي الفضيحه   فضيحة   العضوية - صفحة 3 Emptyالجمعة فبراير 05, 2010 1:30 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] أولا ال قال انا هفجر فضيحه ده كلامه مش مضبوط عشا ن د/ محمد [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] حسين هو ال قال في المحاضره الشيت في مكتبة الاوائل ال عايز يجيبه يبجيبه وال مش عاوز براحته وعلي كل حال احنا مش هنخسر بعض عشان شيت ولا حتي امتحان
وليد حشيش
Supervisors
Supervisors
وليد حشيش

ذكر
الْمَشِارَكِات : 346
الْنِّقَاط : 444

مُساهمةموضوع: رد: فضيحة العضوية   فضيحة   العضوية - صفحة 3 Emptyالثلاثاء مارس 02, 2010 9:42 pm

واحنا وراك بقلوبنا يا عادل [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

فضيحة العضوية

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3

مواضيع مماثلة

-