Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزياياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
3olom benha
:: شـاب افضل فعال ::
3olom benha

انثى
الْمَشِارَكِات : 245
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 221

ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Empty
مُساهمةموضوع: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالسبت يناير 02, 2010 6:36 pm

ياريت بجد اللي لسه مش امتحن يهتم بكل الاثباتات لان عليها درجه ف الامتحان مش كلام وخلاص
انا للاسف جالي تجربه اندرسون التجربه اللي كنت مذكراها اي كلام بس مش رضيت اغير خفت لتجيلي تاني زي غيري فرضيت بيها
الدكتور بيطلب كل حاجه فيها زي
object , theaory , method of exp,
وعلي فكره التجربه كانت متوصله بس عاملين حركه موصلين سلك مكان سلك فلازم تتاكد كويس من التوصيل مش تقول متوصله والسلام
وبرضه الناس اللي هيجلهم ينج سمعت من صاحبتي انهم حاطين ثقل اصلا ف الكفه عشان يشوفو الطالب هيقيس الطول الاول بالثقل ولا هيطلع فاهم ويشيله
وف ينج بيحدد اذا كنت تعملها من one side or two sideبيطلب واحد بس
وبيهتمو جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا بالاثبات بتاع ينج

ونصيحه لوجه الله بلاش حد يغير اصل ف ولد جاتله اندرسون فغير التجربه واتخصم منه ربع الدرجه بجد مش كلام دكاتره دكتور بلال ودكتوره سميره اكدوا ان الدرجه بتتخصم فعلاااا ولسوء حظ الولد ده ان بعد ما غير طلعت له اندرسون تاااني فخسر ربع الدرجه ع الفااااضي

واللي حضر سكشن المراجعه مع دكتوره مني كانت قالت ان مفيش شيت وانا كنت ظبت نفسي ع كده بعد كده وانا ف نص شغل التجربه اتفاجئت بدكتور بلال بيوزع الشيت بس الحمد لله عدت الفزيا والكميا ع خير عندي

ربنا معاااااااااااااااااكوووووووووووو كلكم ان شاء الله ومعايا
KIND HEART
:: شـاب افضل ذهبى ::
KIND HEART

انثى
الْمَشِارَكِات : 3813
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 3681

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالسبت يناير 02, 2010 7:34 pm

عقبالنا زيك يا علوم بنها
وتعدى على خير
وربنا يستر
شمس الاسلام
شمس الاسلام

انثى
الْمَشِارَكِات : 2239
الْنِّقَاط : 2718

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالسبت يناير 02, 2010 7:55 pm

ربنا معاكو كلكو

بالتوفيق للجميع
the king of love
:: شـاب افضل نشيط ::
the king of love

ذكر
الْمَشِارَكِات : 314
الْنِّقَاط : 316

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالسبت يناير 02, 2010 8:39 pm

انا الحمد لله جتلى تجربه كهربيه
بتاعه تغير المقاومه مع درجه الحراره وكنت عارفها
الحمد لله
اما فى الكيمياء فالحمد لله الحمد لله جالى فركتوز
وربنا يوفق الجميع
hope4ever
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
hope4ever

انثى
الْمَشِارَكِات : 29
الْنِّقَاط : 27

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالسبت يناير 02, 2010 10:00 pm

انا جتلى تجربة التوتر السطحى
وعقبالكوا جميع
وربنايوفق الجميع
MaHmOuD SaLaH
Web Master
Web Master
MaHmOuD SaLaH

ذكر
الْمَشِارَكِات : 10554
الْنِّقَاط : 19224

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالسبت يناير 02, 2010 10:28 pm

انا برده جاتلى التوتر السطحى وعدت برده الحمد لله على خير فيزيا وكيميا عقبال الجميع
https://sciencebenha.alafdal.net
جوجو
جوجو

انثى
الْمَشِارَكِات : 291
الْنِّقَاط : 292

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالأحد يناير 03, 2010 8:07 am

انا الحمد لله جاتلى ينج من طرف واحد بس ربنا يستر من الشيت انا غلطت فيه كتير مش كنت مركزة خالص
طائر الليل الحزين
طائر الليل الحزين

ذكر
الْمَشِارَكِات : 6131
الْنِّقَاط : 5373

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالأحد يناير 03, 2010 8:45 am

يا جماعة عايزين الاسئلة الي علي التجارب
وياريت الشيت نعرف بس ماشي اذاي
امال الاسئلة الي علي التجارب واحدة
the king of love
the king of love

ذكر
الْمَشِارَكِات : 314
الْنِّقَاط : 316

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالأحد يناير 03, 2010 8:55 am

فى تجربه تغير المقاومه مع درجه الحراره المطلوب تعين الفا وكمان درجه الحراره عند صفر درجه
اما الشيت اختيارات وصح وغلط
fouda
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
fouda

ذكر
الْمَشِارَكِات : 5
الْنِّقَاط : 11

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالأحد يناير 03, 2010 8:55 am

ميرسى يا جماعة كويس ان انتم عرفتونا الدنيا مشية ازى
3olom benha
3olom benha

انثى
الْمَشِارَكِات : 245
الْنِّقَاط : 221

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالأحد يناير 03, 2010 10:43 am

ف تجربه اندرسون طالب تعينL
لما تكون C=32MFARAD
يعني هنضرب ف عشره اس سالب سته
anoosh
Banned
anoosh

انثى
الْمَشِارَكِات : 561
الْنِّقَاط : 400

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي   ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي Emptyالأحد يناير 03, 2010 2:19 pm

انا الحمد لله امتحنت فيزيا وجاتلى ينج وكتبت الثبات بطريقه د ابراهيم بس د بلال قالى بردو هنقصك مش عارفه ليه؟؟
وعلى فكره بيحطوا ف الاول ثقل عشان يشوفوك فاهم ولا لاء وبيجي نص التجربه بس يعني اما من طرف واحد او طرفين
انا جالى من طرف واحد الحمد لله وكان طالب تعين معامل ينج
والكميا الحمد لله جالى حمض الفثاليك
يالله ربنا معاكو كلكو وربنا يوفقو جميعا وعقبال باقي المواد ان شاء الله

ياجماعه انا امتحنت فيزيا عملي

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-