Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةمي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةمي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةمي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةمي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةمي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةمي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزيامي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةمي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةمي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةمي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
طائر الليل الحزين
:: شـاب افضل ذهبى ::
طائر الليل الحزين

ذكر
الْمَشِارَكِات : 6131
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 5373

مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Empty
مُساهمةموضوع: مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة   مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Emptyالثلاثاء يوليو 14, 2009 5:34 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

مى عز الدين :أنا أكبر من محمد زيدان بـ سنة

تحدثت الفنانة مى عز الدين لبرنامج القاهرة اليوم للتعليق على مبارة البرازيل بعد ان احرز خطيبها النجم محمد زيدان هدفين ..
سألها عمرو فى البداية :
عملتى ايه للواد النهاردة الف مبروك على الخطوبة والفوز
كلمنى بعد الماتش وباركلى وانا كان كل همى انى احس انك اجتهدت علشام مايقولوش ان الارتباط بيشتت الواحد عن شغله
قال عمرو : ياريتكم اتخطبتوا قبل ماتش الجزاير
مرة شرحلى ان ماتشات بره بيخلوهم يخلعوا اى حاجة صلبة وهو مش بيبقى لابس الدبلة وبدالها كان بيبوس ايده
اتعرفنا على بعض من سنة وماشفناش بعض تانى واتقابلنا بالصدفة مرة تانية وسلمنا على بعض واتفقنا نكون على اتصال ونسأل على بعض
بعد ماتش زامبيا اتكلمنا وخرجنا واتعشينا والصحافة خلتنى هضمت اللى كلته
وبعدها سافر والناس تناقلت الاخبار واتوقعت حاجات كتير لكن احنا كنا
اصدقاء وقتها
الخطوبة كانت فى المستشفى لان والدتى تعبت قبل ماتش الجزاير وكنت قلقانة على زيدان جدا بعد المباراة
وتتعوض فى الفرح
انا الاكبر منه بسنة واحدة وانا طول عمرى عاصرت علاقات كتير فى الحياة
والموضوع ده مش بالسن المهم التفاهم والمشاركة فى الافكار وانا من ساعة
ماعرفت زيدان كل شوية باتأكد انى قابلت الانسان اللى بادور عليه
انا متضايقة من وجوده فى اوروبا لكن مش قلقانة لأنه انسان محترم وعنده اخلاق وهو بقاله 100 سنة هناك وفى الاخر خطب مصرية
الدلوعة
:: شـاب افضل نشيط ::
:: شـاب افضل نشيط ::
الدلوعة

انثى
الْمَشِارَكِات : 454
الْنِّقَاط : 457

مُساهمةموضوع: رد: مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة   مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 10:44 am

عادي علي فكرة
طائر الليل الحزين
طائر الليل الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة   مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 11:46 am

مش مشكلة اهم حاجة ان الواد بيحب البت
والبت بتحب الواد
علي رأي الممثل
shery
شاب افضل جديد
شاب افضل جديد
shery

انثى
الْمَشِارَكِات : 11
الْنِّقَاط : 16

مُساهمةموضوع: رد: مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة   مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Emptyالثلاثاء سبتمبر 01, 2009 1:59 am

اهم حاجه بيحبوا بعض
ههههههههههههههه
طائر الليل الحزين
طائر الليل الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة   مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Emptyالخميس سبتمبر 03, 2009 4:48 pm

يلا دنيا
هههههههههه
MaHmOuD SaLaH
Web Master
Web Master
MaHmOuD SaLaH

ذكر
الْمَشِارَكِات : 10554
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 19224

مُساهمةموضوع: رد: مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة   مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Emptyالجمعة سبتمبر 04, 2009 12:57 am

عادى بتحصل فى احسن العائلات
https://sciencebenha.alafdal.net
طائر الليل الحزين
طائر الليل الحزين

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة   مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة Emptyالجمعة سبتمبر 04, 2009 2:19 pm

هيه
دنيا

مي عز الدين انا اكبر من زيدان بسنة

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-