Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| افلام | mp3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Science benha | منتديات كلية علوم بنها|خدمات علوم بنها| اسلاميات| برامج | صور| صوتيات ومرئيات | mp3

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:09 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مركز اللغات بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:07 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» وكالة البحوث والتطوير بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:05 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» مجمع مجلة جامعة المدينة العالمية المحكمة بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:04 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم المالية والإدارية بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:02 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» كلية العلوم الإسلامية بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 11:01 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» جامعة المدينة العالمية [MEDIU] ماليزياياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:59 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» المكتبة الرقمية بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:57 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» عمادة الدراسات العليا بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:55 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي» معهد تعليم اللغة العربية لغير الناطقين بها بجامعة المدينة العالميةياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty الثلاثاء يوليو 21, 2015 10:49 pm من طرف ‎أبو أنس الحضرمي
>

شاطر

ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
big_boss
:: شـاب افضل ذهبى ::

ذكر
الْمَشِارَكِات : 1288
الْعُمْر : 32
الْنِّقَاط : 1403

ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Empty
مُساهمةموضوع: ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم   ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Emptyالأربعاء مارس 11, 2009 10:25 pm

ياترى كلام الحبيب لحبيبتة كله صح ؟؟
تعالوا نشوف ...

انافى بعادك ما بنمش طول الليل
(بس بنام شويه العصر)

ياريت فيه كلمه تعبر ع اللى انا حاسس به غير بحبك
(لانى فى الحقيقه مبحبكيش)

اول مره اقول كلمه بحبك لواحده
(وتصدقنى ودا لانك هبله طبعا)

انتى كنتى اجمل واحده فى الحفله امبارح
(بس ابقى اعملى عمليه تجميل فى ودانك ومناخيرك وبقك)

حنتجوز طبعا يا حبيبتى بس ادينى فرصه 6 شهور
(وبعدها مش هتشوفى وشى)

باحس دايما انى مسئول عنك
(فى الحاجات اللى متكلفش فلوس)

بتبقى حلوة اوى وانتى بتبكى
(بس فاهم دموعك كويس ومش هتجوزك)

انا مستاهلكيش
(وهتكتشفى بعدين الحقيقه دى بنفسك)

ازاى كنت عايش من غيرك قبل كده
(اكيد احسن من دلوقتى وع العموم قربت ارجع اعيش من غيرك تانى)

طول الليل بحلم بيكى
(اللهم احفظنا من الكوابيس)

كلمه منك واقاطع كل الناس
(الا ميمى وسوسو وتوتو و .....)

ماالقمر الا انعكاس لوجهك حبيبتي
( في الليالي المظلمة )

لما اشوفك يروح مني الكلام وانساه
( من الصدمة )

عنيكي احلى مافيكي
(لما تلبسي نظارة الشمس)

شفايفك زي الفراولة
( بتاعت الصوبات )

تتجوزيني ياحبيبتي
( يارب تقول لا )

وحشتيني ووحشني كلامك
( اللي زي الحجاره )

saso
:: شـاب افضل فعال ::
saso

انثى
الْمَشِارَكِات : 251
الْعُمْر : 33
الْنِّقَاط : 162

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم   ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Emptyالخميس مارس 19, 2009 4:38 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد توبيك جميل اوى
بس حرام عليك كده
Mostafa.feza
Mostafa.feza

ذكر
الْمَشِارَكِات : 269
الْنِّقَاط : 227

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم   ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Emptyالخميس مارس 19, 2009 12:43 pm

الله يا يحيى هو دا الشباب ولا بلاش
نيس هو انت بتجيب الحاجات دى من فين........؟
:lol!:
medo star
Managers
Managers
medo star

ذكر
الْمَشِارَكِات : 2637
الْنِّقَاط : 2753

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم   ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Emptyالخميس مارس 19, 2009 5:15 pm

ههههههههههههههههههههههههههه
حلو الكلام
شكرا ليك
http://medo_mohdy@yahoo.com
big_boss

ذكر
الْمَشِارَكِات : 1288
الْنِّقَاط : 1403

مُساهمةموضوع: رد: ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم   ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم Emptyالخميس مارس 19, 2009 5:43 pm

شكرا على المرور يا شباب

ياجماعه انا معايا موضوع جامد جدا عن الكلام الاونطه ومستنى ردكم

استعرض الموضوع التالي استعرض الموضوع السابق الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-